kenangan ku bersama anak2

syukur kpd Allah krn menganugerahkan aku 6 org ank termasuk kmbr 3...semoga kalian menjadi ank2 yang soleh dn solehah..aminn

Sunday, November 21, 2010

BLOGGER IN DA HOUSE : KHAS BUAT BLOGGER BARU



salam semua...jom kita berkenal-kenalan di blog ben ashaari

blog saya masih baru lagi...smg kita semua dpt menambah kenalan...TQ kpd Ben krna mewujudkan idea ini...blog saya bnyk menceritakan kisah saya terutamanya ank kmbr 3..smg kenalan terhibur apabila menjenguk blog saya..TQ pd yg sudi singgah..

19 comments:

  1. salam perkenalan daripada saya Nur Azila Ismail :)

    happy blogging ! ^^,

    ReplyDelete
  2. salam ziarah,..hepy blogging yah=)

    ReplyDelete
  3. salam kenal..
    wah ad kembar tiga..
    comel2 belaka..

    jemput lah dtg ke tanah kite..
    :)

    ReplyDelete
  4. hai salam perkenalan ya....=) ming2 cni...keep in touch...saya follow kamu...

    ReplyDelete
  5. salam kenal aishah..
    duduk seri kembangan? satu kawasan la kita..hehe.

    ReplyDelete
  6. salam satu malaysia..saya berbesar hati menjemput anda semua untuk singgah di blog luahan saya..dan seterusnya menjadi follower di blog saya....salam perkenalan kepada semua blogger2..

    ReplyDelete
  7. kpd semua..

    salam perkenalan...thanks sudi singgah...nnti saya singgah balik ya...

    ReplyDelete
  8. Salam kenalan dr Pikok..
    slmt berblog yep..:D

    ReplyDelete
  9. Salam Perkenalan dari Blog Ben Ashaari ;)

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan ^_^
    j0m singgah bl0g atul :)

    ReplyDelete
  11. kpd semua..salam kenal..thanks sudi singgah..jgn berkecil hati ya klu saya x follow lg ya..bkn apa internet slowla..nk klik ke satu blog ke blog lain bkn main slownya...

    so jgn kecik hati ya..bkn sombong...tp mmg internet slow sgt..bla dh ok saya singgah ya..tq

    ReplyDelete