kenangan ku bersama anak2

syukur kpd Allah krn menganugerahkan aku 6 org ank termasuk kmbr 3...semoga kalian menjadi ank2 yang soleh dn solehah..aminn

Friday, November 19, 2010

kmbr sdg bermain

salam..

hari ini dn besok cuti..bestnya...leh rehat2 dn main2 dgn kmbr...kmbr skrg bkn main laju je bergerak ke depan..kdg2 mereka mcm nk merangkak..pantang nmpk pintu bilik terbuka..cpt2 mereka nk masuk...ni gmb kmbr sdg bermain...

perhatikan betul2...kmbr sdg bermain dgn apa?hehe...buah limau...sbnrnya masa tu kmbr smua nangis...nk bg mereka reda...kami bgla buah limau kt mereka...bkn main asyik lg...


kmbr main bola...adriana keje dia suka angkat punggung tinggi2..mcm nk merangkak je..


yg tepi kiri ni...Nur Afrina, tgh..Nur Ariana dn kanan tu Nur Adriana

12 comments:

  1. cantik plak mereka bersusun...comel2 sungguh!!

    ReplyDelete
  2. comey.comey.comey. tk sbr nak tgk derang leh jalan nati.. hehe

    ReplyDelete
  3. @e_da:
    mmg geram tgk mereka kan...

    prinCessLiyaNa:
    mula2 dulu akak pakaikan getah rambut yg kecik kt pergelangan kaki mereka...ikut wrnala..skrg dh kenal..cdg tu nk buat gelang perak ke untuk mereka..letak nama kt gelang tu..

    PUANSTOBERI:
    mmg x sbr nk tggu mereka jln..mesti terkedek2..hehe

    ini diary saye:

    thanks..mmg geram tgk mereka

    ReplyDelete
  4. Salam singgah..
    Comelnya tiga2!
    =)

    ReplyDelete
  5. alala cute nya! tak lama lagi merangkak la tu, lagi laaa tak terkejar nnt hehe. kitorang dulu pun masa si kembar kecik bezakan diorang guna gelang lain lain kaler, gelang buat drpd benang je la, pakai kat tangan. tp besar skit diorang dah pandai bukak sendiri gelang tu, skarang tak pakai langsung dah. cuma kat setiap baju diorang ada letak name tag.

    ReplyDelete
  6. Jiey^Mien:

    Thanks sudi singgah...
    TQ..TQ

    Mama:

    tula..dh nmpk dh semua suka angkat punggung tinggi2...kdg tu mereka dh mcm nk duduk..masa kecik mmg susah nk bezakan mereka sbb muka mereka lbih kurang je...saya ada terbaca kt pa & ma yg kmbr nani tu..nani letakkan nama kt bju2 mereka...rajin nani..

    ReplyDelete
  7. kembar tiga?? how sweettt...comey plak tuh...geram!! hehe

    ReplyDelete
  8. mama aisyah, kte suka tgk baby kembar, kte amek pic si kembar buat entry..boleh kan? ;) lawat ea..;)

    ReplyDelete
  9. violet VC..

    thanks sudi singgah...boleh2..amikla...nnati akak singgah ya...pagi ni akak busy nk pergi hospital bawak kmbr folow up...

    ReplyDelete
  10. oo tu yg trus blikan bola tu?
    hehehe. mmg seiras btol la dorg.
    dlu bole knl lagi tgk badan.
    skg sume da same besar. huuu T_T

    ReplyDelete